ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Στόχος του μαθήματος Αγγλικά Ι (όπως και του μαθήματος Αγγλικά ΙΙ) είναι να λειτουργήσει προπαρασκευαστικά για τα Μαθήματα Αγγλικής Γλώσσας Ειδικότητας (Γ & Δ εξαμήνου). Απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές/τριες που αισθάνονται ότι χρειάζονται να ανανεώσουν, αναβαθμίσουν, βελτιώσουν και επεκτείνουν τις γνώσεις τους στην Αγγλική Γλώσσα, στοχεύει δε στην ανάπτυξη των παρακάτω δεξιοτήτων του/της φοιτητή/τριας στην Αγγλική γλώσσα:
- να κατανοεί γραπτά και προφορικά κείμενα, είτε συνολικά είτε λεπτομερώς, εκτιθέμενος/η σε εύρος γλωσσικού υλικού.
- να αναγνωρίζει και ακολούθως να κατανοεί προβληματικά σημεία στην Αγγλική Γλώσσα οφειλόμενα κυρίως στις διαφορές με την μητρική του γλώσσα
- να κατακτά τη γραμματική, το συντακτικό και το λεξιλόγιο κειμένων μέσω ποικίλων στρατηγικών και μεθόδων
- να αναλύει την δομή και τα στοιχεία οργάνωσης του λόγου σε πολλαπλά επίπεδα (πρότασης, παραγράφου, κειμένου)
- να παράγει προφορικό λόγο και να συντάσσει γραπτό λόγο πολλαπλών μορφών και λειτουργιών
- να κατανοεί τη συνοχή διαφόρων γλωσσικών δομών και κειμένων
- να κατανοεί και να κατακτά τις λειτουργίες της γλώσσας
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με την χρήση των απαραίτητων τεχνολογιών
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα.
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Main verb forms, Modal verbs, Infinitive and –ing form, Nouns and Articles, Demonstratives, Possessives and Quantifiers, Pronouns, Adjectives and Adverbs, Prepositions, Reported Speech, Conditionals, Subordinate clauses, Word order, Text features: reference words, text organizers, collocations, intensifying a point, giving an opinion, making assertions, giving examples, linking cause and effect, contrasting, expressing time sequence, expressing purpose
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Γραπτή Εξέταση: 100%
Προαιρετικά σύνταξη εργασίας και παρουσίαση μέχρι ποσοστού 20%, αφαιρουμένου από το ποσοστό της γραπτής εξέτασης.
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Δεν συστήνεται συγκεκριμένη βιβλιογραφία, η ύλη του μαθήματος επιλέγεται από τον διδάσκοντα σύμφωνα με τις ανάγκες των φοιτητών.